2011. április 15., péntek

Az egyik heti lapban találtam egy pici írást a fogfehérítésről házilag. 
Én eddig úgy csináltam, hogy havonta egyszer fogmosás előtt a nedves fogkefét belemártottam a szódabikarbónába, majd alaposan átdörzsöltem a fogaimat és befejezésül fogkrémmel is megmostam.
A tippnek, ami megragadta a figyelmemet ez : Ez nagyon tetszik . Egy szép piros eper mosolyog a képen

Szóval:   Fogfehérítés házilag.

Az eper almasav tartalma miatt lemarja a fogak mikroszkopikusan vékony felső rétegét.Egy szem eper és 1/2 teáskanál sütőpor keverékét egy fogkefével dörzsöljük szét a fogakon, majd hagyjuk hatni 5-10 percig, és öblíts le. Húsz perccel a fehérítés után moss fogat. Fontos : Ne alkalmazd ezt az eljárást túl gyakran, mert az almasav hosszú távon károsíthatja a fogzománcot!

Az utolsó mondat ellenére azért adom mégis közzé, hogy más módon is próbálkozhatunk, mint a szódabikarbónás technika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése